چای سبز کرفس تیما

۸۳۶ بازديد ۱ نظر
نحوه و زمان مصرف :

در مدل دم کردنی به اندازه نیاز درون قوری ریخته و پس از ۳ الی ۵ دقیقه میل نمایید, روزانه ۳ وعده نیم ساعت قبل از غذا مصرف گردد.

یک تی بگ را در فنجان آبجوش قرار داده و پس از ۳ الی ۵ دقیقه میل نمایید، روزانه ۳ وعده نیم ساعت قبل از غذا مصرف گردد.

 

 

موارد منع مصرف  :

– در دوران بارداری و شیردهی مصرف نگردد.
– درصورت حساسیت به کافئین با دستور پزشک استفاده شود.
– بیماران دارای مشکلات قلبی ، عروقی ، کلیوی ، دستگاه گوارش و افراد دچار بیخوابی و اضطراب این فرآورده را تحت نظر پزشک مصرف کنید.

 

یکی از راهکارهای مناسب جهت لاغری و رسیدن به تناسب اندام، مصرف چای سبز کرفس تیما است. این محصول بدون استفاده از هیچ گونه ماده شیمیایی، بدن تان را به سمت تناسب اندام سوق می دهد و به شکلی کاملا طبیعی چربی های مازاد بدن تان را از بین می برد. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره چای سبز کرفس تیما خواهیم پرداخت تا با آگاهی کافی برای خرید این محصول اقدام کنید و از فواید آن بهره مند شوید .
چای سبز کرفس تیما

چای سبز کرفس تیما با بهره گیری از داروهایی گیاهی توانسته است گامی موثر به جهت کاهش وزن بردارد. این محصول هیچ گونه عارضه ای نخواهد داشت زیرا ترکیبی از گیاهان موثری است که برای زدودن چربی‌ها گزینه مناسبی می باشند. برند تیما در زمینه دمنوش های لاغری بزرگ ترین تولید کننده به شمار می آید. با مصرف این چای، ترکیبات گیاهی و دارویی آن موجب می شوند متابولیسم بدن تان تحریک شود و با افزایش سوخت و ساز روبه رو شوید ، این گونه چربی های اضافه بدن تان از بین خواهد رفت و بدنی متناسب خواهید داشت . در واقع مکانیسم اثر این چای بدین شکل است که از تجمع چربی ها جلوگیری می شود ، چربی های اضافه تجزیه می شوند و با ورود به خون از بدن خارج شده و به نوعی چربی سوزی رخ می دهد . با چربی سوزی دیگر چاقی برگشت پذیر نخواهد بود مگر این که رژیم غذایی خود را اصلاح نکرده باشید و سبک زندگی خود را تغییر نداده باشید


 دمنوش چای سبز کرفس 5040

http://harajkaade.ir/product/%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%da%a9%d8%b1%d9%81%d8%b3-%db%b5%db%b0%db%b4%db%b0/

3 تا از بهترین چای ها برای لاغری سریع (در 1 ماه)

چای ها اولین بار در چین تولید شدند و سپس در هند و ایران نیز رواج پیدا کردند. این نوشیدنی در طعم های مختلف عرضه میشوند. طرزتهیه و فرایند تولید چای خواص و طعم آن ها را از هم متمایز کرده است. در این مقاله3 چای برتر در زمینه لاغری معرفی شده است.

1-چای پوئر

  • چای پوئر از تخمیر چای سبز به دست می آید و تخمیر این نوع چای حدود6 ماه تا 1 سال به طول می انجامد.
مطلب کامل : لاغری با چای
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.