قهوه های گانودرما لاته

۸۴۵ بازديد ۰ نظر
پودر قهوه لاته دکتر بیز

 

یک گیاه خوشمزه و خامه ای لاته Reishi وگان با دارا بودن ماده غذایی فوق العاده غذایی به عنوان برجسته ، مورد مطالعه علمی و کاربردی برای مبارزه و پیشگیری از سرطان ، کند کردن روند پیری ، محافظت از کبد ، تقویت ایمنی ، تغذیه غده فوق کلیه تحت فشار و کار ، بهبود عملکرد تیروئید ، خواب بهتر را کاهش می دهد ، التهاب و درد را کاهش می دهد ، بهبود تمرین را کاهش می دهد و علائم و عوارض ناشی از تعدادی بیماری را از جمله دیابت نوع ۱ و ۲ ، آرتریت روماتوئید ، فیبرومیالژیا ، هاشیموتو ، PCOS ، IBS و غیره کاهش می دهد.

احتمالاً این بخش را خوانده اید و ممکن است تعجب کنید که چگونه یک لاته ساخته شده با قهوه روی زمین می تواند همه آن کارها را انجام دهد ، به خصوص از آنجا که قهوه برای بدن بسیار اسیدی است ، با گرفتن ۱۷ فنجان آب برای خنثی کردن اسید یک قهوه. ماده اصلی غذایی که این لاته را بسیار قدرتمند می کند – گانودرما.

قهوه لاته گانودرما دکتر بیز  یک آداپتوژن است ، به این معنی که بدن شما را به آنچه مورد نیاز است می دهد. این بدن شما را به تعادل در روشی که خدا خواسته عملکردش برمی گرداند. اگر به انرژی بیشتری نیاز دارید ، می تواند انرژی شما را تقویت کند. در صورت نیاز به آرامش ، می تواند اثر آرام بخشی داشته باشد. این می تواند برای همه افراد متفاوت باشد ، از خواب بهتر و آرام تر تا مبارزه و پیشگیری از سرطان

 

فواید قهوه فوری کافه لاته دکتر بیز

 

برای کسانی که نمی دانید ، گانودرما عصاره قارچ است که برای تقویت سیستم ایمنی بدن ، سم زدایی از بدن و کند کردن روند پیری مفید است.

قهوه ی فوری لاته دکتر بیز به عنوان پادشاه گیاهان شناخته می شود. این ماده در کشورهای دیگر ارزشمند است و در درمانها و روشهای درمانی در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

 

روش های مختلفی برای وارد کردن قهوه لاته بیز به رژیم غذایی وجود دارد از جمله: قهوه ، چای ، صابون ، نوشیدنی های انرژی زا ، پروتئین ، خمیر دندان و کپسول های اسپور. من شخصاً ترجیح می دهم فقط ۱۰۰٪ گانودرما ارگانیک استفاده کنم ، زیرا اکثر قهوه لاته دکتر بیز به طور مصنوعی از کیسه های پلاستیکی تولید می شوند و به اندازه کافی دوز درمانی ندارند تا متوجه مزایای آن شوند.

چگونه بهترین قهوه لاته شرکت بیز را وارد رژیم خود کنیم با میلیون ها محصول گانودرما (که در ایالات متحده اغلب Reishi نامیده می شود) دشوار است بدانید که بهترین یا واقعاً ارزش استفاده از چیست. من قبلاً قهوه ی لاته گانودرما را از یک شرکت آنلاین گیاهان دارویی خریداری می کردم اما هرگز پیدا نکردم که از آن استفاده کنم. مجبور شدم آن را به اسموتی ها یا آب گرم اضافه کنم و واقعاً هرگز طرفدار طعم و مزه نبودم. ناگفته نماند ، بیشتر قهوه گانودرما نوع لاته به صورت مصنوعی در کیسه های پلاستیکی پرورش داده می شود و امکان وام برای فلزات سنگین و سمیت را دارد.

قهوه لاته قارچ گانودرما را می توان به عنوان یک ریشه یا برگ خشک به عنوان چای یا تنتور ، ریشه خشک پودر شده محصور شده یا پودر شده مصرف کرد و به یک نوشیدنی قهوه اضافه کرد.

 

قهوه های گانودرما لاته

حدود ۵-۷ ماه طول می کشد. هنگامی که انجام شود ، اسپورها را در شگفت انگیزترین آرایه طبیعت آزاد می کند. اسپورها از زیر قارچ آزاد می شوند و ظرف چند دقیقه کل قارچ را می پوشانند و بعد از چند ساعت کل ریز محیط توسط هاگ ​​پوشانده می شود. برای تهیه ۲ پوند پودر اسپور تقریباً ۲۰۰۰ پوند اسپور لازم است.

قهوه فوری لاته گانودرما باارزش به دلیل پوسته سختی که از قدرت اسپور محافظت و تغذیه می کند ، هضم برای انسان غیرممکن است. برای باز شدن ، آنها باید “با دقت” ترک خورده و هیچ یک از محتوای گرانبها و میکروسکوپی آنها را بیرون نریزند تا بدن ما بتواند آنها را هضم کند.

قهوه گانودرما کافه لاته آلی گانودرما نه تنها به دلیل مواد مغذی آنها گران هستند ، بلکه همچنین به این دلیل که باید برداشت آنها درست انجام شود و نحوه باز شدن هاگ ها مستقیماً بر کیفیت تأثیر می گذارد.

http://harajkaade.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d9%84%d8%a7%d8%aa%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2-2/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.