ویژگی های منحصر به فرد قهوه موکا با قارچ گانودرما

۸۵۰ بازديد ۰ نظر
خرید قهوه موکا دکتر بیز

با خرید قهوه موکا گانودرما می توان از فواید و خواص متنوع این نوشیدنی خوشمزه و خوش طعم بهره برد. جهت سفارش قهوه فوری موکا راهکار های مختلفی پیش رو خریداران خرده و عمده این قهوه استاندارد قرار دارد. بهترین راه برای اطلاع از قیمت قهوه موکا دکتر بیز و خرید این محصول سر زدن به سایت خرید اینترنتی محصولات دکتر بیز می باشد.

با سر زدن به سایت خرید قهوه موکا بیز می توان اطلاعات مختلف از جمله فواید و خواص قهوه موکا گانودرما، قیمت قهوه فوری کافه موکا و نحوه سفارش این محصول را دریافت کرد. از مزایای خرید قهوه موکا گانودرما دکتر بیز می شود به دریافت قهوه موکا دکتر بیز با قیمت ارزان و بسته بندی های اصل اشاره نمود. همچنین با سفارش اینترنتی خرید قهوه موکا دکتر بیز در هزینه های جانبی خرید نیز صرفه جویی می شود.

نحوه مصرف قهوه فوری موکا با پودر قارچ گانودرما

استفاده از قهوه فوری موکا همراه باپودرقارچ گانودرما به این ترتیب است که یک ساشت از قهوه فوری موکا همراه با پودر قارچ گانودرما و جینسینگ را داخل یک لیوان آب جوش می ریزید و قبل از صبحانه میل کنید. مصرف برای زنان شیرده و باردار افرادی که فشار خون بالا دارند و افرادی که پیوند اعضا انجام دادند باید با مشورت پزشک صورت گیرد. یک ساشت از قهوه ی موکا گانودرما از پودر قارچ گانودرما حاوی 2 گرم قند، 4/0 گرم چربی، 1/0 گرم اسیدهای چرب ترانس، 005/0 گرم نمک می باشد.

 

ویژگی های منحصر به فرد قهوه موکا با قارچ گانودرما

قهوه گانودرما کافه موکا دارای خواص شگفت انگیزی می‌ باشد به دلیل وجود عصاره گانودرما دارای خواصی نظیر منیزیم، فسفر، پتاسیم و منگنز می ‌باشد. با افزایش متابولیسم بدن از تجمع چربی های بدن کاسته می ‌شود و به شما به لاغری و تناسب اندام کمک می ‌کند.
مضرات استفاده از قهوه فوری موکا

اگر گفته شود قهوه فوری کافه موکا همراه با قارچ گانودرما هیچ ضرری ندارد کاملا اشتباه است چون هر ماده و دارویی چه گیاهی و چه شیمیایی در کنار فوایدی که دارد مضراتی نیز دارد. که قهوه فوری کافه موکا همراه با پودر قارچ گانودرما نیز دارای یک سری مضرات است که عبارتند از مشکلات گوارشی و کلیوی، افزایش ضربان قلب،دردهای عضلانی، بی خوابی، بی قراری، لرزش دست و اضطراب به همین علت در مصرف این قهوه میانه رو باشید و بیشتر از حد از آن استفاده نکنید به ویژه افرادی که به قارچ گانودرما حساسیت دارند نباید از این قهوه استفاده کنند.

قهوه گانودرما در طعم‌ های مختلفی تولید می‌ شود برای بیماران دیابتی بسیار توصیه می شود. هر ساشه از قهوه گانودرما باید ظرف 1 یا دو روز استفاده شود در غیر این صورت دیگر قابلیت استفاده ندارد. با مصرف پراکنده قهوه گانودرما نمی توانید از همه خواص و ویژگی های آن استفاده کنید بنابراین مصرف منظم قهوه گانودرما بسیار موثر در سلامتی افراد می ‌باشد و خیلی زود تاثیرات معجزه آسای آن را در روند بهبود بیماری های خود خواهید دید.

http://harajkaade.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d9%81%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.