چای سبز لاغری دکتر سینا

۸۶۰ بازديد ۱ نظر
ترکیبات چای لاغری دکتر سینا به شرح زیر می باشد :

برگ های تازه گیاه چای سبز

به همراه پوست لیمو که برای کاهش اشتها فوق العاده است

گیاه زیروم زنجبیل

برگ های تازه گیاه استویا

پودر سرکه سیب

در هیچکدام از دیگر برندهای چای سبز شما نمی توانید چنین ترکیب بی نظیری را بیابید .این ترکیب تنها در محصول چای دکتر سینا اصل وجود دارد. دقت داشته باشید که نمونه تقلبی برند دکتر سینا متاسفانه در بازار موجود است و باید دقت کنید تنها زا فروشگاه های معتبر اقدام به خرید این کالا نمایید.. محصول چایی لاغری دکتر سینا می تواند دقیقا همان چیزی باشد که منتظرش بودید و به زودی با مصرف منظم این دمنوش گیاهی شاهد کاهش وزن فوق العاده خواهید بود.

دقت کنید اگر بتوانید در کنار مصرف روزانه چای لاغری سینا فرمول 2 کمی فعالیت ورزشی نمایید خواهید دید که حتی در یک ماه بیش از 5 کیلوگرم کاهش زون را بدست خواهید آورد.

 
معرفی محصولات لاغری دکتر سینا

محصولات چای سبز دکتر سینا محصولی کاملا ایرانی و صد در صد گیاهی می باشد که دارای مجوز تولید از وزارت بهداشت کشور ایران است، این محصول که به عنوان چای لاغری نیز در بازار فروش و در میان مردم شناخته شده است برای نخستین بار توسط پژوهشکده ی گیاهان دارویی مربوط به جهاد دانشگاهی تولید شده است؛ برای ساخت این چای لاغری از ترکیبات گیاهی مختلفی از جمله چای سبز، پوست لیمو و زنجبیل، سرکه ی سیب و استویا استفاده شده است که استفاده از این ترکیبات برای ساخت این محصول لاغری سبب شده است که چای لاغری دکتر سینا علاوه بر کاهش وزن و کمک به داشتن اندامی ایده آل خواص درمانی دیگری نیز داشته باشد، این محصولات در بسته های ۲۰۰ گرمی که شامل صد عدد تی بگ می باشد بسته بندی شده است و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

میزان اثر بخشی این محصولات لاغری با توجه به سن، دفعات مصرف، توده ی چربی ذخیره شده در بدن و عوامل دیگر در افراد مختلف متفاوت خواهد بود؛ بهتر است قبل از استفاده از این محصول حتما با پزشک معالج خود مشورت کنید و در صورت داشتن مشکلات گوارشی، قلبی، کلیوی، مصرف داروهای رقیق کننده ی خون، اختلالات اضطرابی، بی خوابی، بارداری و شیردهی از مصرف این محصول خودداری کنید؛ روش مصرف این محصول لاغری بسیار آسان است کافی است چای را به مدت ۳ الی ۵ دقیقه در یک لیوان آب جوش قرار دهید، دوره ی مصرف هر بسته ی صد عددی به مدت یک ماه و روزی سه بار حدود سی دقیقه قبل از هر وعده ی غذایی می باشد.

چای سبز لاغری دکتر سینا

تاثیر چای سبز دکتر سینا بر روی سلامت پوست و جلوگیری از پیری زودرس آن

مصرف چای سبز می تواند روند پیری را در افراد طولانی تر کند و از دچار شدن به پیری زودرس جلوگیری می کند، در حقیقت این ویژگی چای سبز یکی از مهم ترین خاصیت های این گیاه محبوب می باشد که مورد توجه بسیاری از مردم جهان قرار گرفته است؛ به طوری که امروزه از ترکیبات چای سبز برای ساخت انواع کرم ها و لوسیون های گیاهی ضد پیری استفاده می شود؛ اما استفاده از محصولات و ترکیبات چای سبز دکتر سینا چگونه می تواند روند پیری شما را به تعویق بیندازد؟ در حقیقت چای سبز سرشار از انواع مختلف آنتی اکسیدان ها می باشد، وظیفه ی آنتی اکسیدان ها در بدن این است که رادیکال های آزاد را خنثی می کنند و از تاثیر این رادیکال های آزاد بر روی پوست و تسریع روند پیری جلوگیری می کنند؛ به این ترتیب مصرف چای سبز می تواند در شادابی پوست و جلوگیری از پیری زودرس آن بسیار موثر باشد.

 

 

در بین روشهای مختلفی که برای کاهش وزن و لاغری وجود دارد، یکی از پرطرفدارترین روشها در این بین، استفاده از روشهای گیاهی و سنتی است. یکی از گیاهان دارویی و مفید برای کاهش وزن و لاغری، چای سبز است؛ که ما در این مقاله در خصوص چای سبز دکتر سینا و لاغری مطالبی را گردآوری کرده ایم.


چای سبز دکتر سینا فرمول 2


http://harajkaade.ir/product/%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d9%81%d8%a7%d9%87-%d9%84%d8%a7%d9%87%db%8c%d8%ac%d8%a7%d9%86-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d9%86%d8%a7-%d9%81%d8%b1%d9%85%d9%88%d9%84-%db%b2/

بادام و کاهش وزن

بادام سرشار از ویتامین ها و چربی های ضروری است و یک میان وعده ی عالی محسوب می شود. بادام که به عنوان “پادشاه آجیل ها” نیز شناخته می شود، دارای مقدار زیادی مواد مغذی مانند ویتامین A، ویتامین E، منگنز، مس، فیبر، پروتئین و امگا 3 است.

بادام ها علیرغم اینکه چربی زیادی دارند، باعث کاهش وزن می شوند و می توانند کلسترول بد را کاهش دهند. و مهمتر از همه اینکه حاوی قند بسیار کمی هستند. بنابراین اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید، بادام یک گزینه ی عالی برای شما است.

حقایق تغذیه ای بادام

بادام حاوی 48٪ چربی است که فقط 4٪ چربی اشباع و 0٪ چربی ترانس دارد. بادام حاوی 12٪ فیبر، 21٪ پروتئین و فقط 4٪ قند است.

طبق گفته ی World’s Healthiest Foods، بادام سرشار از ویتامین E، منگنز، مس، ویتامین B2 و منیزیم است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.