قهوه ی سبز لاغری

۸۵۵ بازديد ۱ نظر
قهوه ی سبز

قهوه سبز محصولی از گیاه قهوه است که به صورت خام مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی قهوه خواص بسیار زیادی دارد و در بین شکل های مختلف آن نوع سبز قهوه بیشترین خواص را به خود اختصاص داده است. یکی از مهم ترین خواص قهوه سبز وجود اسید کلروژنیک است که مزایای بسیار زیادی دارد و می تواند برای درمان بیماری های مختلفی از جمله آلزایمر، عفونت، دیابت و چاقی موثر باشد.

قهوه ی سبز لاغری

یکی از مورد توجه ترین خواص قهوه سبز تاثیر شگفت انگیز آن در لاغری و چربی سوزی است. با مصرف قهوه سبز لاغری میزان اشتهای شما به شکل قابل توجهی کاهش پیدا می کند و با تاثیر زیادی که بر روی چربی سوزی و افزایش انرژی دارد می تواند وزن شما را تا حد قابل توجهی کم کند. قهوه سبز لاغری را می توان به صورت های مختلفی از جمله دمنوش مورد استفاده قرار داد و بعد از یک دوره مصرف با خواص بی نظیر آن آشنا شد. کاهش کلسترول بدن یکی دیگر از مزایای مصرف قهوه سبز است. کسانی که از رژیم های سخت و طاقت فرسا و ورزش های سنگین خسته شده اند می توانند در کنار رژیم های غذایی خود از قهوه سبز لاغری استفاده کنند تا با سرعت بیشتری به وزن دلخواه برسند. قهوه سبز یک نوشیدنی منحصر به فرد است که بعد از چند روز مصرف می توانید نشانه های آن را در بدن خود پیدا کنید کافی است مصرف منظم این نوشیدنی را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

قهوه سبز در کنار مزیت فوق العاده آن، برای لاغری دارای مزایای دیگری نیز هست. این نوع قهوه آنتی اکسیدان هایی دارد که شما را از خطر ابتلا به سرطان ها محفوظ نگه می دارد. پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی و همچنین کنترل دیابت از دیگر خواص مصرف قهوه سبز است. البته دقت کنید که مصرف قهوه سبز باید در حد مجاز باشد زیرا مصرف بیش از حد آن می تواند موجب عوارض جانبی شود.

خرید قهوه سبز لاغری

برای سفارش قهوه سبز لاغری می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید یکی از مطمئن ترین این روش ها سفارش اینترنتی قهوه سبز از طریق فروشگاه های معتبر و استاندارد است. قیمت قهوه سبز لاغری نیز بسیار مناسب بوده و به راحتی می توانید آن برای رژیم غذایی خود تهیه کنید.


فروشگاه حراج کده

تاثیر دمنوش لاغری بر کاهش وزن

1- تاثیر دارویی بر بدن

2- سم زدایی بدن

3-بهبود روند کاهش وزن

معرفی بهترین دمنوش های لاغری

1- چای سبز

یکی از نوشیدنی های توصیه شده برای کاهش وزن، چای سبز با آنتی اکسیدان های قوی با نام catechins وEpigallocatechin gallate است. این آنتی اکسیدان ها با افزایش سوخت و ساز بدن منجر به کاهش وزن و چربی های شکمی می شوند. دمنوش سبز یکی از سالم ترین نوشیدنی های این سیاره محسوب می شود و اعتقاد بر این است که بسیاری از مزایای سلامت، از جمله پیشگیری از سرطان را به ارمغان می آورد. این دمنوش از برگ های بالایی گیاه Camellia sinensis بدست می آید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.