لاغری با سبوس برنج دکتر بیز

۸۵۴ بازديد ۰ نظر
سفارش سبوس برنج قهوه ای برای کاهش فشار خون

اگر بخواهیم در خصوص خواص سبوس برنج قهوه ‌ای صحبت کنیم به طور کلی می توان گفت این محصول بسیار پرفایده بوده و برای بسیاری از بیماری ها مفید است. مثلا یکی از مهمترین این خواص پایین آورنده چربی خون می باشد. اگر چه اختلالات چربی خون اغلب در افراد چاق که دارای سابقه بیماری دیابت در خانواده است مشاهده می ‌شود اما تعدادی از افراد لاغر نیز با وجود سابقه خانوادگی دارای اختلالات چربی هستند. این بیماری می تواند خطرات زیادی داشته اما اگر افراد در شیوه زندگی خود تغییراتی ایجاد کنند و رژیم های غذایی خاصی را رعایت کنند به راحتی خواهند توانست از شر این بیماری نجات پیدا نمایند. در این بین در مورد سبوس برنج قهوه ای می توان گفت این محصول برای کاهش چربی خون بسیار تاثیرگذار بوده و افراد می ‌توانند جهت تاثیر هرچه بیشتر آن قبل از هر وعده غذایی یک قاشق غذاخوری از آن را به همراه یک لیوان آب میوه طبیعی می‌ کنند. این امر موجب می شود که جذب چربی های مضر کاهش پیدا کرده و در نتیجه چربی خون به حرارت نرمال برگردد.

 

 

 

خواص سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز برای درمان یبوست

علاوه بر آنچه بیان شد اگر باز هم شما سوال می پرسید که سبوس برنج قهوه ای برای چی خوبه؟ باید بدانید که تحقیقات انجام شده نشان داده است سبوس برنج یکی از بهترین راه های برای درمان طبیعی یبوست به شمار می رود. از آنجایی که یبوست منجر به بروز بواسیر شده و مشکلات زیادی به همراه دارد لازم است برای درمان این بیماری چاره اندیشی شود. توجه داشته باشید سبوس برنج که غنی از منابع غذایی فیبر و الیاف گیاهی است موجب افزایش حجم مدفوع شده که این امر اساسی ترین عامل مبارزه با یبوست می باشد.

تصویر ۹

 

سبوس برنج گانودرما مفید برای کبد و ضد سرطان

اما یکی دیگر از اساسی ترین خواص استفاده از سبوس برنج مبارزه با سرطان می باشد. این محصول یک ماده ضد سرطانی بوده و برای کبد بسیار مفید شناخته شده است. به طوری که فیبر موجود در آن منجر به پیشگیری از سرطان ‌های گوارش به خصوص کولون می شود. از آنجایی که مطالعات انجام شده نشان می ‌دهد اگر رژیم غذایی حاوی سبوس برنج باشد، رابطه مستقیمی با کاهش سرطان روده بزرگ دارد. پس طبیعتا استفاده از سبوس برنج به همراه غذا می تواند در این امر دخیل باشد. توجه داشته باشید به دلیل کاهش زمان تماس مواد سرطان ‌زا با سطح داخلی روده موجب شده است که مصرف غذاهای فیبردار جهت پیشگیری از سرطان مفید شناخته شود. همچنین تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد استفاده از سبوس برنج با وجود مقادیر بالای آنتی اکسیدان و ویتامین ای باعث از بین رفتن سلولهای سرطانی می شود و این امر سبوس برنج قهوه ای را به یک ضد سرطان قوی تبدیل نموده است. علاوه بر این توجه داشته باشید که این محصول می تواند به ارتقاء کارایی سلول‌ های سالم بدن نیز کمک کند.

تصویر ۱۰

 

لاغری با سبوس برنج دکتر بیز

بسیاری از افراد سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز برای لاغری را تهیه می ‌کند به طوری که با وجود مقادیر بالای فیبر موجود در سبوس برنج استفاده از این محصول منجر به کاهش اشتها و جلوگیری از پرخوری می شود، در نتیجه سبوس برنج قهوه ای برای لاغری می تواند بسیار مناسب باشد. همچنین از آنجایی که این محصول در درمان یبوست موثر است و یبوست خود نیز یکی از عوامل چاقی به حساب می‌آید پس طبیعتا سبوس برنج دکتر بیز و لاغری رابطه ای مستقیم دارند. حال با وجود اینکه استفاده از رژیم غذایی سبوس برنج و مصرف این محصول به همراه نوشیدنی ها یا برنج کمک می کند تا یکی از سالم ترین و اساسی ترین رژیم های غذایی را داشته باشید پس پیشنهاد می شود این سبوس را با کالری کمی که دارد حتما در رژیم غذایی خود اضافه نمایید. سبوس برنج گانودرما به سلامت و مراقبت از پوست در هنگام استفاده از رژیم غذایی کمک کند.

 

سبوس برنج دکتر بیز برای ریزش مو

اگر شما هم از افرادی هستید که به سلامت پوست و موهای خود بسیار اهمیت می دهید یا از ریزش موی خود بسیار نگران هستید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که اقدام به خرید سبوس برنج قهوه ای لایه دوم کنید. زیرا این محصول با ویتامین های گروه ب که دارد برای فعال سازی پیاز مو بسیار توصیه شده و به رشد بهتر موها کمک می ‌کند. علاوه بر اینکه برای استفاده از خواص سبوس برنج گانودرما جهت رشد مو می توانید به صورت خوراکی این محصول را مصرف کنید. اگر تمایل داشته باشید به صورت ماسک مو از سبوس برنج استفاده کنید، می توانید مقداری سبوس را با زرده تخم مرغ مخلوط کرده و حدود ۳ ساعت قبل از حمام آن را روی سر قرار داده و سپس داخل حمام موهای خود را به خوبی شستشو دهید. این امر موجب می شود که علیرغم تحریک پیاز مو و جلوگیری از ریزش مو سفید شدن موهای شما نیز به تعویق بیفتد و با همین کار ساده می توانید موهای مشکی زیبایی داشته باشید.


پودر سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز
http://harajkaade.ir/product/%d8%b3%d8%a8%d9%88%d8%b3-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%ac-%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.