چای سبز سینا درمانگر و مانع بروی بیماری سرطان :

۸۶۱ بازديد ۱ نظر
شما عزیزان همچنین علاوه بروی روش خرید آنلاین که در بالا توضیح دادیم می توانید با شماره تلفن تماس گرفته و همین الان به صورت تلفنی اقدام به ثبت سفارش چای سبز لاغری دکتر سینا نمایید.

در مورد قیمت چای لاغری دکتر سینا باید عنوان کرد که به دلیل کیفیت بسیار الایی که از محصول شاهده شده و همچنین حجم و اندازه آن کمی نسبت به دیگر برندهای متفرقه شاید در نگاه اول گران تر به نظر برسد اما این به خاطر قدرت اثرکرد فوقالعاده است که دارد و مطمئن باشید از خرید و استفاده این محصول پشیمان نخواهید شد.

اما در مورد خواص بی نظیر محصول چای سینا می توان به مواردزیر اشاره کرد :

محصول ارائه شده دکتر سینا برای بیماری های قلبی بسیار مناسب است :

شما با مصرف منظم این دمنوش لاغری می توانید به میزان قابل توجهی میزان کلسترول خون خود را پایین اورده و شاهد کاهش فشار خون خود باشید.کافیست تا روزانه سه فنجان از این محصول را بنوشید و بعد از مدتی شاهد فواید بیشمار آن باشید.

 

چای لاغری دکتر سینا فرمول 2 جوان ماندن و شادابی پوست :

به دلیل وجود مقادیر زیادی از آنتی اکسیدان های موجود در برگ های تازه گیاه چای سبز استفاده شده در این محصول شما با مصرف روزانه و منظم ان شاهد خواهید بود که برای همیشه پوستی جوان و شاداب و زیبا را خواهید داشت و می توان از این دمنشو گیاهی به عنوان یک داروی ضد پیری نام برد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چای سبز سینا درمانگر و مانع بروی بیماری سرطان :

اگر به میزان کافی به بدن شما انتی اکسیدان های قوی برسد شما به میزان قابل توجهی از ابتلا به بیماری سرطان در امان خواهید بود . در بالا نیز توضیح دادیم که این محصول حاوی مقادیر بسیار زیادی از مواد آنتی اکسیدانی بوده و همین امر موجب شده تا از به عنوان یک دمنوش ضد سرطان یاد شود.

 

دمنوش گیاهی دکتر سینا و کاهش اشتها و چربی سوزی:

شما با مصرف منظم این دمنوش می توانید همزمان هم شاهد کاهش اشتهای خود باشید و هم شاهد چربی سوزی فروانی در بخش های مختلف بدن. این بهترین فرصت است تا با روشی کاملا گیاهی بتوانید بر بافت های انباشته شده چربی غلبه نموده و کاهش وزنی فوق العاده را تجربه نمایید.

اما در مورد ترکیبات چای لاغری دکتر سینا می توان به موادر زیر اشاره کرد :


خرید اینترنتی چای سبز لاغری دکتر سینا

http://harajkaade.ir/product/%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c-%da%af%db%8c%d8%a7%d9%87%db%8c-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d9%86%d8%a7/

سرخکان (سرخک) چیست؟ روش انتقال، عوارض و 10 درمان موثر

سرخکان

انتقال سرخک

  • اولین علائم بیماری10 تا14 روز بعد از ورود ویروس به بدن خود را نشان میدهد و بیشترین انتقال ویروس 4 روز بعد از بروز علائم است.
  • انتقال بيمارى بصورت اوليه از فرد به فرد از طريق ذرات آئروسل و يا بوسيلة تماس مستقيم با ترشحات بينى و گلوى فرد بيمار صورت مى پذيرد. افراد مبتلا به بيمارى از سه روز قبل از شروع علائم تا 4 روز بعد از شروع بثورات جلدي (راش جلدي) آلوده كننده مي باشند.
  • در مناطقى با آب و هواى گرمسيرى ، بسيارى از موارد سرخك در طى فصل خشك رخ مى دهد در حالى كه در مناطق با آب و هواى معتدله اوج بروز بيمارى در اواخر زمستان و اوايل بهار رخ مى دهد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.