ترکیبات دمنوش لاغری کرفس و چای سبز تیما/09109483228

۸۰۱ بازديد ۰ نظر

خرید چای سبز تیما با کرفس در یک بسته ( بدون تخفیف ) با قیمت

 

خرید چای سبز لاغری تیما با کرفس در دو بسته ( با تخفیف ویژه) با قیمت

 

خرید چای لاغری تیما با کرفس در سه بسته ( با تخفیف ویژه ) با قیمت

 

خرید چای لاغری کرفس تیما در چهار بسته ( با تخفیف ویژه) با قیمت

 

 

 

با دمنوش لاغری کرفس و چای سبز به سرعت لاغر شوید

 

 

 

همه افرادی که دچار اضافه وزن هستند به دنبال راه حلی برای کاهش وزن هستند. هزینه های بالای کلاس های ورزشی  و نداشتن وقت کافی باعث می شود تا چاقی و اضافه وزن در این دسته از افراد بیشتر شود. دمنوش لاغری کرفس و چای سبز یکی از بهترین دمنوش هایی است که از ترکیب دو ماده معجزه آسا برای لاغری تهیه شده است و پس از مدت کوتاهی مصرف این دمنوش، شما شاهد تغییرات چشمگیری در وزن خود خواهید بود.

 

تاثیر کرفس و چای سبز در لاغری

 

کرفس یکی از گیاهانی است که در لاغری و کاهش وزن شهره خاص و عام است. کرفس دارای انواع ویتامین های مورد نیاز برای بدن است و سرشار از فیبر می باشد. کرفس گیاهی است که دارای کالری منفی است. یعنی بدن برای سوزاندن انرژی کرفس در بدن نیاز به انرژی دارد و همین امر سبب کاهش وزن و لاغری می شود. همچنین به دلیل اینکه کرفس دارای فیبر بسیار بالایی است، این ماده کمک می کند تا فرد احساس سیری داشته باشد و کمتر غذا بخورد. کرفس با افزایش سوخت وساز بدن و کاهش اشتها، تمایل فرد را به خوردن غذاهای چرب و شیرینی جات از بین می برد. نوشیدن یک لیوان آب کرفس در روز می تواند به کاهش وزن کمک بسیاری نماید. کرفس در درمان بسیاری از بیماری ها نیز موثر است و شما با خوردن آن می توانید بدنی سالم داشته باشید.

 

چای سبز نیز مانند کرفس یکی از دمنوش هایی است که همه آن را با نام لاغری و کاهش وزن می شناسند. چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است و پلی فنول های موجود در چای سبز باعث افزایش حرارت در درون بدن می شوند و هیمن امر به افزایش سوخت وساز بدن کمک می نماید. این امر حدود ۳۵ تا ۴۵ درصد میزان سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد. از سوی دیگر چای سبز از جذب بیش از اندازه چربی ها در بدن جلوگیری می کند و با بهبود سیستم گوارش بدن، چربی ها سریع تر دفع خواهند شد و جذب بدن نمی شوند. بنابراین چای سبز نیز در کاهش وزن تاثیرات بسیار مثبت و چشمگیری دارد.

 

 

 

 

 

 

 

دمنوش لاغری کرفس و چای سبز

 

همانگونه که گفته شد چای سبز و کرفس در کاهش وزن و لاغری بسیار موثر هستند و اگر این دو با هم ترکیب شوند می توانند تاثیرات دو چندانی بر کاهش وزن داشته باشند. بسیاری از افراد از چای کرفس برای لاغری  استفاده می کنند و ممکن است نتیجه خیلی مثبتی را از مصرف آن نگیرند. بنابراین این دسته از افراد بهتر است به جای استفاده از چای سبز لاغری  و چای لاغری کرفس به تنهایی، از ترکیب چای سبز کرفس در کنار هم استفاده نمایند تا از خواص هر دو در کنار هم بهره مند شوند. چای سبز و کرفس تیما که به نام چای سبز و کرفس ۵۰۴۰ نیز شناخته می شود یکی از بهترین دمنوش ها برای لاغری و کاهش وزن است که علاوه بر لاغری از افزایش فشار خون و کلسترول، افزایش استحکام استخوان ها و دندان، درمان افسردگی و استرس و ابتلا به سرطان جلوگیری نموده و بدنی سالم را برای شما به ارمغان می آورد. با تهیه دمنوش لاغری کرفس و چای سبز، علاوه بر افزایش سوخت وساز بدن، شما در طول روز نیز احساس سیری می کنید و انرژی بیشتری را مصرف می نمایید که به کاهش وزن شما می انجامد. به جرات می توان گفت که هیچ یک از دمنوش های لاغری موجود در بازار به اندازه دمنوش لاغری کرفس و چای سبز تیما برای لاغری موثر نمی باشند.

 

 

 

 

 

 

 

نحوه استفاده از دمنوش لاغری کرفس و چای سبز تیما

 

برای آماده نمودن دمنوش لاغری کرفس و چای سبز تیما، ابتدا باید بگذارید آب به جوش آید و سپس تی بگ دمنوش را در داخل لیوان مخصوص دمنوش گذاشته و بگذارید بین ۳ تا ۵ دقیقه دم بکشد و سپس نوش جان کنید. شما می توانید به جای مصرف چای پس از صرف غذا از  دمنوش لاغری کرفس و چای سبز  تیما استفاده نمایید و  تاثیر آن را در لاغری و کاهش وزن مشاهده نمایید. بهتر است ۲ ساعت پس از صرف غذا از دمنوش معجزه آسا استفاده کنید تا بیشترین تاثیر را بر روی بدن داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

ترکیبات دمنوش لاغری کرفس و چای سبز  تیما

 

یکی از مزیت های دمنوش لاغری چای سبز و کرفس تیما این است که در کنار چای سبز و تیما از زعفران، زیره سبز و انیسون در ترکیبات این چای استفاده شده است که علاوه بر خوش طعم تر کردن دمنوش لاغری کرفس و چای سبز، تاثیرات مثبت دیگری را نیز در درمان بیماری ها دارد. زیره سبز نیز یکی از مواد بسیار موثر در کاهش وزن و لاغری است و باعث کاهش نفخ شکم می شود و با تقویت معده به هضم هر چه بهتر غذا کمک می نماید.  انیسون یا رازیانه یکی دیگر از موادی است که در ترکیبات داروهای لاغری به وفور از آن استفاده می شود. رازیانه سرشار از آنتی اکسیدان است و باعث افزایش سوخت وساز بدن می شود و همین امر باعث لاغری و کاهش وزن می شود.  زعفران یکی از گیاهان بسیار پرطرفدار است که شاید کمتر کسی از تاثیر این گیاه ارزشمند در لاغری اطلاع داشته باشد. زعفران به کاهش چربی و کلسترول خون بسیار کمک می نماید و باعث تقویت معده و هضم بهتر غذا می شود.

 

 

فروشگاه حراج کده

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.