خواص قهوه قارچ گانودرما و جینسینگ/09109483228

۸۰۲ بازديد ۰ نظر
فواید قارچ گانودرما و جینسینگ ؛ خواص قهوه جینسینگ همگی در سایت فال و خواب.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم خواص مواد غذایی سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

همانطور که می دانید قرآن کریم از بهشت با نام جنت نام برده است و معنی جنت باغی است که درختان میوه فراوان دارد.همچنین در این کتاب آسمانی از میوه های زیادی نام برده شده است.

امروزه با پیشرفت جوامع بشری بیماری ها هم پیشرفت زیادی کرده اند و یکی از راه های نجات انسان از بیماری های مختلف شناخت کامل طبیعت و آشنایی با خواص گیاهان و میوه ها است.

از مهمترین میوه هایی که در قرآن از آنها نام برده شده است می توانیم به انجیر و زیتون اشاره کنیم که به تازگی یک گروه تحقیقات ژاپنی پی به خواص فوق العاده مصرف یک عدد انجیر و هفت عدد زیتون شده است.

پس از اینکه یکی از قرآن پژوهان مصری اعلام کرد که خداوند در قرآن به انجیر و زیتون قسم خورده است و نام انجیر یک بار و نام زیتون هفت بار در قرآن آمده است ، رییس این گروه مسلمان شد.

فواید قارچ گانودرما و جینسینگ
برای دانستن خواص گانودرما و جینسینگ بهتر است اول با مفهوم این دو کلمه آشنا شویم. گانودرما نوعی قارچ با خواص دارویی است و جینسینگ که بیشتر از ریشه آن در طب سنتی استفاده می شود؛ نوعی گیاه از خانواده عشقه است. از قارچ گانودرما دمنوش تهیه می شود و برخی نیز آن را به صورت خام مصرف می کنند. جینسینگ گیاهی با خواص دارویی است که به گیاه جوانی و نیرو بخش نیز مشهور است.

از میان خواص گانودرما و جینسینگ می توان به افزایش انرژی اشاره کرد. افرادی که دچار ضعف و خستگی هستند، می توانند با مشورت پزشک خود از گانودرما و جینسینگ استفاده کنند. طبق یک تحقیق رسمی که بر روی تعدادی زن و مرد شکل گرفته است، مشخص شد که استفاده از جینسینگ نتایج خوبی در کمک به افراد مبتلا به خستگی و بی حالی نشان داده است. در یک تحقیق رسمی دیگر بر روی خواص گانودرما و جینسینگ که در سال های اخیر، شکل گرفته است، متوجه می شویم که جینسینگ به تنهایی قادر به درمان سرطان ها نیست، بلکه اثرات خستگی ناشی از سرطان را کاهش می دهد.

مطالعه ای در سال های اخیر، در مورد تأثیر جینسنگ قرمز بر روی کارکرد مغز بیماران مبتلا به فراموشی انجام شده است و باید بگوییم که بسیار امیدوار کننده بوده است. در این مطالعه تعدادی زن و مرد، با میانگین سنی ۷۴ سال در نظر گرفته شدند. بیماران به مدت ۱۲ هفته ۴.۵ گرم جینسنگ قرمز کره ای مصرف می کردند. در نتیجه این مطالعه، مشخص شد که جینسنگ قرمز کره ای به بهبود عملکرد مغز کمک شایانی می کند.

با توجه به تحقیقات سال ها اخیر، متوجه می شویم که جینسینگ به راحتی به کاهش قند خون شما کمک می کند. یکی دیگر از مطالعات سال های اخیر، نشان دهنده فواید مشابهی از جینسینگ در تنظیم قند خون بوده است. برخی از شرکت کنندگان روزانه ۲.۷ گرم جینسینگ قرمز تخمیر شده و برخی دیگر دارو نما مصرف کردند. محققان دریافتند جینسینگ در کاهش قند خون و افزایش سطح انسولین بعد از غذا در مقایسه با دارونما موثر است. گرچه هنوز برای اثبات این قضیه نیاز به مطالعات بیش تری است.

درباره خواص گانودرما و جینسینگ می توان گفت که ممکن است سیستم ایمنی بدن شما با استفاده از آن ها تقویت شود. با بالا رفتن سن، سیستم ایمنی شما روز به روز ضعیف تر می شود و در نتیجه ممکن است به بیماری هایی که به دلیل سیستم ایمنی ضعیف به وجود می آیند، مبتلا شوید و یا پس از بیمار شدن به دلیل سیستم ایمنی ضعیف، به سختی بهبود یابید. بهتر است که پس از مشورت با پزشک خود، گانودرما و جینسینگ را جزو موارد استفاده روزانه خود قرار دهید.

آشنایی با دیگر خواص قارچ گانودرما
برای اینکه شما سروران گرامی با دیگر خواص قارچ گانودرما آشنا شوید این بخش را برای شما تهیه نموده ایم.

آشنایی با خواص قارچ گانودرما
قارچ گانودرما یا قارچ ری‌شی (نام علمی: Ganoderma lucidum) قارچی یک‌ساله از تیره تابان‌پوستان (Ganodermataceae) است که طب سنتی چینی مصرف دارویی دارد. نام محلی این قارچ در چین، لینگ زی؛ در ژاپن، ری‌شی (همچنین با نگارش ریشی) و در کره، یونگ زهی می‌باشد. چینی‌ها معتقدند که این قارچ نماد زندگی شاد، شانس، سلامتی و طول عمر و حتی جاودانگی است.

قارچ گانودرما بیشتر بر روی چوب های پوسیده ی درختان جنگلی رشد می کند، اما پیدا کردن این نوع قارچ بسیار سخت و دشوار است به همین دلیل آن ها را به صورت پرورشی تولید و عرضه می کنند. در گذشته مردم معتقد بودند با گانودرما می توان به جاودانگی و آرامش رسید! مردم چین القاب و عناوینی مثل “قارچ ده ساله” یا “گیاه توانمندی معنوی” را به گانودرما داده بودند. همچنین آنها بر این باور بودند که با نوشیدن یک معجون از گانودرما می توانند به زندگی ابدی و جاودانگی برسند لذا به عنوان اکسیری بزرگ به آن نگاه می کردند. همانطور که می دانید طب سنتی کشور چین، علاوه بر اینکه قدمتی بسیار بالا دارد، از اعتبار زیادی هم برخوردار است. بنابراین گفته های طب سنتی چینی مورد اعتماد خواهد بود. و ارزش بالای گانودرما در طب سنتی چینی از هیچ کس پوشیده نیست.

قارچ های گانودرما لوسیدوم با شرایط آب و هوایی ایران سازگار هستند و در صورت فراهم کردن شرایط مناسب رشد (دمای محیط، مواد غذایی، اکسیژن مناسب، غلظت یون کلسیم و غیره) قادر به رشد در محیط‏ های کوچک بوده و بنابراین امکان درآمدزایی از پرورش این قارچ وجود دارد. از نظر شرایط آب و هوایی برای رشد این قارچ تابستان بدلیل داشتن دمای بالا فصل مناسبی برای پرورش قارچ گانودرما است. روش‏های متنوعی برای کشت قارچ گانودرما بررسی شده است و در بین آن ها استفاده از میسلیوم های اولیه و بارور شده قارچ در کیفیت پرورش آن موثرتر بوده است.

محل رویش این قارچ فقط در مناطق گرم و مرطوب می باشد مثلا سواحل جنوبی ایران جزء مناطق گرم و مرطوب به حساب می آید. این قارچ در آثار پزشکی گذشتگان نیز موجود است و این دلیلی محکم بر اعتبار آن است. مثلا در علم پزشکی یونانیان این قارچ بررسی شده یا ابن سینا در کتاب شفاء خود آنرا مورد بررسی قرار داده. البته توجه داشته باشید که در آن زمان گانودرما را با نام قارچ وحشی یاد می کردند لذا در آثار آنان، قارچ وحشی آمده و نه گانودرما.

گونه گانودرما لوسیدوم در مناطق مختلف دنیا مانند انگلیس، کانادا، فرانسه، آمریکای شمالی، تایوان، چین، کره و ژاپن گزارش شده است. در کشور ما ایران نیز هفت گونه از این جنس گزارش شده است. در نواحی معتدل و مرطوب حاشیه دریای خزر انواع گونه‌های خودرو ( وحشی ) وجود دارد. قارچ گانودرما لوسیدوم بیشتر بر روی تنه‌های درختان جنگلی به خصوص بلوط، افرا، بید و ماگنولیا در حال پوسیدگی رشد می‌کند.
فواید قهوه فوری سوپریم:
کاهش اشتها
برطرف کردن مشکلات پوست و مو، یبوست،
یائسگی چون کاهش دهنده اضطراب عصبانیت گُر گرفتگی، تعریق و استرس است.
حاوی جینسینگ بوده و برای بیماران ام اس و تشنج مفید می باشد.
چربی سوز و عضله ساز است
اسپرم ساز بوده و موجب افزایش تحرک اسپرم برای ناباروری مردان می گردد،
مناسب برای ریه و تنگی نفس
مناسب برای بیماریهای ریوی مثل برونشکتازیت،
مناسب برای بیماری اتوایمون (بیماری خودایمنی)
درمان جوش و آکنه، لکه های پوستی،
افزایش شادابی
افزایش قوای جسمی
افزایش قوای جنسی.




قهوه سوپریم
قهوه سوپریم
طریقه مصرف قهوه فوری سوپریم دکتر بیز :
با اضافه نمودن بسته حاوی محصول به آب جوش طعم های مختلف را تجربه کنید.

اطلاعاتی در مورد قهوه سوپریم گانودرما :

میزان مصرف: 1 پیمانه (21g)
تعداد در هر پک : 20 ساشه
کالری برای هر بار مصرف: 100 کالری
ارزش روزانه به درصد :
چربی : 2.5g معادل 4%
چربی اشباع شده: 2.5g معادل 13%
چربی ترانس: 0g معادل 0درصد
کلسترول: 0mg معادل 0درصد
سدیم: 20mgمعادل 1%
کربوهیدرات: 17g معادل 6%
فیبر: 2g معادل 8%
شکر: 12g
پروتئین: 1g
ویتامین: A 0%
ویتامین: C 0%
کلسیم: 2%
آهن: 2%
*درصد ارزش روزانه براساس رژیم 2000 کالری است. ارزش روزانه شما بسته به کالری موردنیازتان کمتر یا بیشتر خواهد بود.

ترکیبات:
پودر قهوه، جینسینگ، پودر ریشی (گانودرما لوسیدم)، پودر خرنوب، شکر، خامه ای کننده غیر لبنی(شربت گلوکز

جامد، روغن گیاهی،سدیم کازئینات (مشتق شیر))، دی پتاسیم فسفات، پنتاسدیم تی فسفات، دی اکسید سیلیکون

موارد منع مصرف قهوه فوری کافه سوپریم :
– برای زنان باردار و کسانی که پیوند اعضا داشته اند ممنوع می باشد.

-برای زنان شیرده با مشورت پزشک مصرف شود.

-برای افرادی که آسپرین بزرگسال استفاده میکنند ممنوع میباشد.

-برای افرادی که فشار خون بالا و مشکلات قلبی دارند ممنوع است.
قهوه سوپریم
گانودرما سوپریم تشکیل شده است قهوه عربیکا گانودرما جنسینگ خرنوب شیرین کننده طبیعی و خامه زده شده ی گیاهی که علاوه بر انرژی بخشی خاصیت درمانی نیز دارد گانودرما علاوه بر انرژی بخشی فوق العاده برای بهبود و پیشگیری از سرطان استفاده میشود . انرژی جسمی و جنسی را بالا برده و برای کسانی که ناتوانی جنسی و یا ناباروری دارند بسیار مفید می باشد گانودرما برای درمان دردهای عضلانی و روماتیسمی و درمان انواع دیسک ها مورد استفاده قرار می گیرد و فرآیند بهبود را تسریع می بخشد قهوه گانودرما سوپریم هم به واسطه داشتن جنسینگ برای ورزشکاران بسیار مفید است و چربی سوزی و عضله سازی بدون بازگشت و بدون عوارض جانبی دارد سوپریم مانند کورتون عمل کرده و بافت های آسیب دیده بدن را ترمیم میکند اما هیچ کدام از عوارض جانبی کورتون را ندارد و در درازمدت می‌تواند عوارض ناشی از مصرف کورتون در بدن را از بین ببرد گانودرما سوپریم برای کسانی که بیماری ام اس دارند بسیار مفید است انرژی بدن او را تامین کرده و با تأثیر بر روی اعصاب آرامش و تعادل را به بیمار بازمی‌گرداند گانودرما سوپریم دوران یائسگی را به تعویق انداخته و کسانی را که در دوران یائسگی هستند عوارض آن را کاهش داده و از گرگرفتگی استرس و ناراحتی اعصاب و دردهای عضلانی کاهش داده و به خاطر داشتن کلسیم بالا پوکی استخوان را درمان و تراکم استخوان را بالا میبرد . گانودرما سوپریم برای کسانی که مشکل آسم یا نارسایی ریوی دارند کمک به درمان آنها کرده و با مصرف روزانه این محصول بافت‌های ریه را ترمیم کرده و تمام رسوبات موجود در ریه را از بین برده و بافت را بازسازی میکند گانودرما سوپریم به واسطه داشتن ژرمانیوم غلظت خون را تنظیم کرده و جریان خون را شدت میبخشد خون با شدت بیشتری به تمام اعضای بدن رسیده و تعادل بدن و حافظه را تقویت میکند و هوشیاری را افزایش میدهد خون با شدت بیشتری به اندام های تناسلی می‌رسد و عملکرد س** را بالا برده و تمایل به س** را بیشتر میکند گانودرما سوپریم آب میان بافتی مفاصل را ترمیم کرده و حرکت استخوان ها را بیشتر راحت‌تر می‌کند صدای ناشی از خشکی زانو و آرنج و مچ را از بین میبرد گانودرما سوپریم برای کسانی که بیماری پارکینسون دارند بسیار مفید می باشد و با و با تولید سلولهای مغزی و لرزش بدن را کاهش داده و با تأثیر بر روی سیستم عصبی بدن این بیماری را کنترل و بهبود می بخشد . گانودرما سوپریم برای زیبایی پوست و پرپشت شدن مو و کاهش ریزش مو بسیار مفید است و با تأثیر بر روی فولیکول های مو و سلولهای پوست کار خونرسانی به پوست و مو را انجام می‌دهد .

قهوه سوپریم گانودرما
گانودرما سوپریم طعم لذیذ قهوه عربیکا با خامه گیاهی همراه با گانودرما تامین ثبت آن تلخ و دلنشین به قهوه داده و برای درمان پوکی استخوان و غضروف سازی و درمان بیماری های اعصاب و درمان میگرن از آن استفاده می شود خانم‌هایی که عوارض قاعدگی و یائسگی دارند می توانند از این محصول استفاده کرده و عوارض آن را کاهش دهند صفر هم انرژی جسمی و جنسی را بالا برد و توان آدمها را برای انجام هایی انجام کارها بالا بردن عملکرد س** را بالا برده و ناتوانی های جنسی و ناتوانی و ناباروری را از بین می برد . تحرک و جهت اسپرم را زیاد میکند چربی سوز چربی های دور تخمدان را از بین برده و حاملگی به صورت طبیعی صورت می‌گیرد پوکی استخوان و تحلیل غضروف و آب میان بافتی را ترمیم می کند و برای لاغری و افرادی که شکستگی های بسیار دارند بسیار مفید است . سوپریم این نوشیدنی انرژی زا بسیار محرک می باشد بدون عوارض جانبی و حتی عوارض جانبی داروها و مواد شیمیایی که قبلا وارد بدن شده است را از بدن دفع می کند و بدن را پاکسازی می نماید جریان خون را سریع تر کرده و به واسطه سرعت بیشتر خون در بدن عملکرد اعضای بدن را سریع تر می کند هوشیاری و انرژی بیشتری می دهد و حس جوانی را بهتر تجربه می کنید کافه سوپریم به واسطه داشتن آنتی هیستامین قوی تمام هیستامین های بدن را دفع کرده و حساسیت های فصلی را از بین می برد و آنتی هیستامین بسیار قوی می باشد که به صورت طبیعی هیستامین ها را دفع میکند .

گانودرما سوپریم

تاثیر گانودرما سوپریم برای ورزشکاران
تاثیرات مصرف گانودرما بر روی ورزشکاران و بدنسازان : سوپریم گانودرما به واسطه داشتن ژرمانیوم گردش خون را سریعتر کرده و اکسیژن رسانی و چربی سوزی بیشتری انجام می دهد و متابولیسم بدن را بهتر انجام می دهد . گانودرما سوپریم عضله‌سازی در بدن را افزایش می دهد و چربی سوزی قویتری دارد و چربیها راتبدیل به عضله می کند ماهیچه های قلب را تقویت کرده و پمپاژ خون سریع تر و بهتر انجام می‌شود . کبد ورزش کاران به واسطه استفاده از مکمل های زیاد چرب شده و حس خستگی و کسالت در ورزشکاران افزایش می‌یابد . گانودرما کبد را پاکسازی کرده و انرژی بدن را افزایش می دهد و سیستم تنفسی را تقویت کرده و تنفس سریع تر انجام می شود . با گانودرما حس شادابی و نشاط و سلامتی را به ارمغان بیاورید و همچنین گانودرما سوپریم عضله سازی و چربی سوزی بدون عوارض جانبی مکمل های شیمیایی را در بدن انجام می دهد . که عمده علت این خاصیت ( چربی سوزی و عضله سازی ) به دلیل پروتئین موجود در گانودرما می باشد . ورزشکاران عزیز توجه داشته باشند که مصرف روزانه یک یا دو ساشه گانودرما سوپریم به عنوان مکمل غذایی , دارویی محسوب می شود .

قهوه سوپریم
سوپریم این نوشیدنی انرژی زا بسیار محرک می باشد بدون عوارض جانبی و حتی عوارض جانبی داروها و مواد شیمیایی که قبلا وارد بدن شده است را از بدن دفع می کند و بدن را پاکسازی می نماید جریان خون را سریع تر کرده و به واسطه سرعت بیشتر خون در بدن عملکرد اعضای بدن را سریع تر می کند هوشیاری و انرژی بیشتری می دهد و حس جوانی را بهتر تجربه می کنید کافه سوپریم به واسطه داشتن آنتی هیستامین قوی تمام هیستامین های بدن را دفع کرده و حساسیت های فصلی را از بین می برد و آنتی هیستامین بسیار قوی می باشد که به صورت طبیعی هیستامین ها را دفع میکند . سوپریم گانودرما خواص بیشماری دیگری از جمله جلوگیری از خواب آلودگی هم دارد . برخی از افراد به خاطر مشغله ی زیاد در طول روز فرصت استراحت کافی را پیدا نمی کنند و در نتیجه بعد از یک مدت زمان کوتاه سیستم دفاعی بدن ضعیف شده و شخص دچار ناتوانی جسمی و جنسی میگردد . مصرف روزانه یک تا دو ساشه گانودرما سوپریم قوای بدن شما را در طول روزهایی که بدنتان فعالیت زیادی دارد تامین و سلامت شما را تضمین می نمایید . همچنین شما می توانید سی دقیقه قبل از ورزش نیز سوپریم استفاده کنید و بعد از یک روز پرفشار انرزی از دست رفته رو دوباره برگردانید و با قدرت ورزش خود را انجام داده و به پایان برسانید . فقط بایستی توجه داشته باشید که سوپریم به دلیل وجود جنسینک برای افراد زیر دوازده سال و بالای شصت سال پیشنهاد نمی شود .

فواید سوپریم
گانودرما فواید پر شماری دارد که به صورت کلی در مورد آن ها در بخش های مربوط پرداخته ایم . از جمله محصولات گانودرما , قهوه گانودرما می باشد که یکی از پرفروش ترین نوع این محصول گانودرما سوپریم می باشد . سوپریم گانودرما علاوه بر قهوه و قارچ فراوری شده گانودرما و ادغام این دو با هم دارای جنسینک هم می باشد که مدل های دیگر قهوه گانودرما از جمله موکا , لاته و هات چاکلت فاقد این مورد می باشند و به همین علت از تمامی انواع قهوه گانودرما نوع سوپریم گران تر می باشد . جنسینک برای افرادی که ورزش می کنند یا فعالیت روزانه زیادی دارند مانند دوپینگ در بدنشان عمل می کنند و در طول فعالیت روزانه یا ورزشی نیروی دو چندان به فرد می دهد . و همینطور افرادی که به دنبال بالا بردن قوای جسمی و جنسی خود هستند هم می توانند از گانودرما سوپریم استفاده نمایند تااز نظر قوای جنسی و جسمی نیز مشکلی نداشته باشند . زیرا ترکیب گانودرما با جنسینگ به صورت کامل فرد را از نظر توان جسمی نیرومند می سازد و نکته قابل اشاره بدون عوارض بودن این ماده غذایی می باشد . همچنین سوپریم در عضله سازی ورزشکاران و چربی سوزی افراد معمولی نیز نقش بسزایی دارد که در قسمت های بعدی مفصل راجب هر کدام توضیحاتی ارائه می دهیم تا شما مصرف کنندگان از فواید و عوارض سوپریم و همچنین موارد منع مطلع شوید .



خواص قهوه قارچ گانودرما و جینسینگ
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.