انواع دمنوش های دکتر بیز/09109483228

۷۹۵ بازديد ۰ نظر
شاید تا امروز نام دمنوش های لاغری متعددی به گوش شما رسیده باشد و یا از طریق تبلیغات تلویزیونی و غیره با انواع دمنوش های لاغری آشنایی داشته باشید. باید به شما بگویم که چنانچه تجربه خوبی از خرید دمنوش های لاغری ندارید این مورد به این دلیل است که متاسفانه بسیاری از دمنوش هایی که حتی در تلویزیون تبلیغ می‌شوند هیچگونه مجوز و گواهی سلامتی ندارند و در ترکیبات آنها تنها از چای سبز و فراورده های ارزان قیمت جهت کاهش وزن استفاده شده است و فرمولاسیون های علمی ندارند.

اما یکی از مهم ترین و با کیفیت ترین و اثربخش ترین دمنوش های لاغری موجود در بازار دمنوش لاغری آریانای دکتر بیز می باشد این دمنوش با دارا بودن گواهینامه های معتبر و بین المللی فرمولاسیون منحصر به فردی دارد که می‌تواند در کاهش اشتها افزایش متابولیسم بدن و در نهایت لاغری بسیار موثر باشد.
دمنوش لاغری دکتر بیز که برخی آن را با نام دمنوش آریانای دکتر بیز نیز می شناسند به واقع تنها دمنوش لاغری دارای مجوز در ایران است که اثربخشی فوق العاده مناسبی دارد و می تواند در کاهش وزن و لاغری بسیار به شما کمک کند.

مهمترین ویژگی و مزیت دمنوش لاغری دکتر بیز این است که در تهیه آن از کارشناسان خبره تغذیه و همچنین متخصصان طب سنتی و طب نوین استفاده شده است تا بتوان ترکیبی مناسب با نسبت های بسیار اصولی و اثربخشی بالا تولید کرد .در تولید دمنوش لاغری دکتر بیز فرآیند های آزمایشی بسیار زیادی صورت گرفته است تا در نهایت به توان اثر بخشی آن را مورد تست و بررسی قرار داده و در نهایت آن را به بازار ارائه کرد.

دمنوش لاغری تولید شده توسط برند بیز تنها دمنوش تولید شده در داخل است که دارای کلیه تاییدیه های لازم مانند سیب سلامت و سازمان غذا و دارو را می باشد.ترکیبات تشکیل دهنده دمنوش لاغری دکتر بیز شامل زیره ،تخم کرفس ،چای سبز، ریشه جعفری، کرنبری، چای ترش و زالزالک است.

داخل هر بسته از دمنوش لاغری دکتر بیز ۱۲۰ عدد می باشد که هر کدام از آنها برای یک وعده غذایی و در کل هر بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز برای ۴۰ روز مصرف کافی میباشد.این دمنوش دکتر بیز علاوه بر اینکه در کاهش وزن می‌تواند به شما کمک کند می‌تواند در پاکسازی سیستم گوارشی و بهبود عملکرد و متابولیسم بدن و درمان اختلالات کبد و روده موثر باشد.زیرا همانطور که می دانید اولین موردی که برای کاهش وزن باید به آن پرداخته شود یبوست و اختلالات معده می باشد و این موضوع به خوبی در دمنوش های دکتر بیز لحاظ شده است.همان طور که گفتیم دمنوش لاغری دکتر بیز تنها دمنوش دارای مجوز در بازار می باشد که کلیه مجوزهای سازمان غذا و دارو را اخذ کرده و به عنوان یک دمنوش تخصصی لاغری مطرح است.
فرمولاسیون این دمنوش حاصل دو سال تحقیقات در پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی می باشد که در انتها محصولی که به دست شما می رسد به تولید رسیده است و توانست از تاثیر و زیره بسیار زیادی در کاهش وزن و لاغری داشته باشد.
این محصول می تواند با ترکیبات کاملا گیاهی ضمن حفظ سلامت عمومی بدن موجب کاهش وزن و لاغری شود و استفاده از آن هیچ گونه عوارضی برای شما به همراه ندارد چنانچه این دمنوش را مطابق دستورالعمل آن به میزان کافی در طول روز مصرف کنید می‌توانید تنها از خواص آن بهره مند شده و هیچگونه مشکلات و عوارض ای با خود به همراه نداشته باشد.
دمنوش دکتر بیز سبب می شود تا اشتهای شما به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند و چنانچه بدن شما در اثر تجمع چربی ها دچار غلبه خلط های سرد مانند بلغم شده است می‌تواند با دفع خلط ها و بهبود وضعیت گوارش تاثیر بسیار زیادی در کاهش وزن و لاغری شما داشته باشد.
ترکیبات تشکیل دهنده گیاهی دمنوش لاغری آریانا باعث می شوند تا چربی های موجود در خون شما به صورت اکسید شده در بیایند و از این رو می تواند باعث کاهش کلسترول و چربی خون به میزان قابل توجهی شود علاوه بر این دمنوش آریانا می‌تواند فعالیت آنتی اکسیدانت پلاسمای خون را افزایش داده و از این این رو می‌تواند به کاهش وزن و بهبود سلامت عمومی بدن شما کمک کند.
یکی از مهمترین مشکلاتی که افزایش وزن به وجود می‌آورد افزایش ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی است و این دمنوش می تواند تاثیر بسیار زیادی دارد درمان و جلوگیری از این گونه مشکلات داشته باشد.
چنانچه نیم ساعت قبل از غذا از دمنوش آریانا استفاده کنید علاوه بر افزایش قدرت چربی سوزی در بدن این نوشته های شما را به میزان قابل توجهی کنترل می کند و چنانچه بر اثر پرخوری به افزایش وزن و کاهش دهید می توانید به راحتی با استفاده از این محصول موانع موجود در کاهش وزن را یک به یک برطرف کرده و لاغری را تجربه کنید.

در ادامه قصد داریم تا مهمترین ترکیبات تشکیل دهنده دمنوش آریانه دکتر بیز را مورد بررسی قرار دهیم در نظر داشته باشید که فرمولاسیون علمی این محصول شامل بیش از دوسال تحقیق و توسعه میباشد و نسبت فرآورده های به کار رفته در آن به طور کاملاً علمی و با مشورت از متخصصین طب سنتی و طب نوین ترکیب شده است تا بتواند بیشترین اثر بخشی را داشته باشد.

ترکیبات ، مواد تشکیل دهنده و محتویات دمنوش لاغری دکتر بیز
چای ترش:

چای ترش یکی از ترکیبات تشکیل دهنده این محصول است که سبب می‌شود تا متابولیسم بدن شما به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کند.مصرف چای ترش سبب می شود تا کالری جذب شده از مواد غذایی با سرعت بیشتری دفع شود و همچنین چای ترش سبب می شود تا میزان چربی موجود در مواد غذایی بسیار کمتر و بدن شما جذب شود. علاوه بر جلوگیری از جذب چربی چای ترش می تواند مانع جذب کربوهیدرات ها شود و از این رو می‌تواند در لاغری و کاهش وزن موثر باشد.چای ترش برای کنترل فشار خون نیز بسیار مفید است.

چای سبز:
همه ما با خواص چای سبز برای لاغری و کاهش وزن آشنا هستیم. چای سبز به دلیل دارا بودن مقادیر زیادی آنتی اکسیدان می تواند علاوه بر لاغری در راستای جلوگیری از ابتلا به انواع سرطان ها موثر باشد.آنتی اکسیدان کاتچین موجود در چای سبز سوخت و ساز بدن را بسیار افزایش می دهد و سبب می شود هورمون نوراپی نفرین شکسته شده و از این رو می تواند به لاغری بسیار کمک کند. کنترل این هورمون سبب می شود تا چربی ها و سرعت بیشتری آب شوند.

تخم کرفس:
تخم کرفس یکی از تاثیر گذار ترین ترکیبات برای کاهش کلسترول خون می باشد. فاده از تخم کرفس برای بیماری های معده بسیار مفید است و برای بهبود وضعیت گوارشی و بیماری های مانند نفخ و مشکلات هضم غذا مفید است. استفاده از تخم کرفس می‌تواند برای کاهش وزن بسیار مفید باشد .همانطور که میدانید کرفس یکی از قدیمی ترین چربی سوز هایی است که همواره مورد بررسی قرار گرفته است و استفاده از آن می تواند در افزایش متابولیسم چربی سوزی بدن بسیار موثر باشد.

کرن بری:
از دیگر ترکیبات تشکیل دهنده دمنوش لاغری دکتر بیز می‌ توان به کرن بری اشاره کرد که آنتی اکسیدان طبیعی است و می تواند برای بهبود وضعیت دستگاه گوارش بسیار مفید باشد.استفاده از کرن بری به دلیل دارا بودن فیبر بالا و همچنین فلاونوئیدها و اسید سیتریک می‌تواند از تجمع کلسترول بد خون جلوگیری کرده و در لاغری و چربی سوزی بسیار موثر باشد. آنتی اکسیدان های موجود در کرن بری مانند چای سبز می تواند سبب افزایش متابولیسم بدن شوند. علاوه بر دارا بودن خاصیت کاهش وزن و لاغری کرن بری می تواند خواص زیادی برای بدن داشته باشد. استفاده از دمنوش هایی که از این فراورده استفاده می‌کنند. برای سلامت کلیه و مثانه بسیار موثر هستند همچنین این دمنوش خاصیت ضدعفونی کنندگی دارد و می‌تواند با از بین بردن باکتری های مضر آوردند در سلامت عمومی بدن نقش بسزایی داشته باشد.

ریشه جعفری:
ریشه جعفری از جمله داروهای گیاهی است که می تواند خواص درمانی بسیار بی نظیر برای بدن به همراه داشته باشد. علاوه بر تاثیر این ماده غذایی در کاهش وزن و لاغری چنان چه بیماری هایی مانند سنگ کلیه دچار باشد استفاده از ریشه جعفری در درمان سنگ کلیه بسیار موثر است همچنین جعفری برای درمان بیماری های کبد و کیسه صفرا بسیار موثر است و سبب بهبود جریان گردش خون در بدن میشود.

از دیگر ترکیبات تشکیل دهنده دمنوش دکتر بیز برای لاغری می‌توان به قره‌ قروت زیره و زالزالک اشاره کرد که همه آنها به نوبه خود در چربی سوزی موثر هستند. به عنوان مثال زیره علاوه بر دارا بودن طبع گرم باعث می شود تا میزان اشتهای شما به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده و همچنین زیره نیز خود به عنوان یک چربی سوز از قدیم مورد توجه قرار می گرفته است.

در سایت کالا مال انواع پک لاغری گانودرما دکتر بیز با قیمت های ویژه و تخفیف های باور نکردنی وجود دارند که می‌توانید بر اساس نوع نیازتان این پکیج ها را تهیه کنید همچنین چنانچه نیاز به مشاوره در خصوص لاغری و کاهش وزن داشته باشید می توانید با تماس با شماره های پشتیبان سایت جهت دریافت مشاوره رایگان و لاغری اقدام کنید.



نحوه و طریقه مصرف و استفاده از دمنوش لاغری دکتر بیز
همانطور که گفتیم هر بسته از دمنوش دکتر بیز حاوی ۱۲۰ عددی و می باشد نیاز است و شما روزانه ۳ عدد از این تی بگ ها رااستفاده کنید تا یک دوره درمان برای ۴۰ روز را تکمیل کنید.این دوره می‌تواند کاهش وزن چشمگیری برای شما به همراه داشته باشد نحوه استفاده و اصول و طریقه مصرف دمنوش لاغری دکتر بیز به این گونه است که شما می بایست روزانه سه وعده و هر بار نیم ساعت پیش از هر وعده غذایی یک عدد از تی بگ های دمنوش آریانا را در داخل یک فنجان یا لیوان آب جوش به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه قرار دهید و پس از آن میل کنید استفاده از این نوع پیش از غذا شود تا اشتهای شما به میزان بسیار قابل توجهی کاهش پیدا کند.
علاوه بر این همان طور که در خصوص ترکیبات تشکیل دهنده این دمنوش لاغری اشاره کردیم استفاده از آن می تواند سبب شود تا چربی سوزی بدن را به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند و از این رو بتوانید کاهش سایز کاهش وزن و لاغری را تجربه کنید.

محصولات متنوع فراوانی در بازار هستند که همگی ادعا دارند تاثیر غیر قابل باور نکردنی ای در کاهش وزن خواهند داشت .همچنین قیمت های متفاوتی و گاها مجبور به پرداخت هزینه های هنگفت می شویم .اما قیمت دمنوش های لاغری دکتر بیز اصلا زیاد نیست .
شرکت دکتر بیز اولین و تنها برندی است که دمنوش های لاغری استاندارد بر پایه جدیدترین علوم تغذیه ای و زیر نظر پژوهشکده های مختلف بررسی شده است .
لازم به ذکر است محصولات این شرکت همگی پس از گذراندن تستهای ازمایشی اولیه به مرحله تولید رسیده اند.

در این مقاله با گانودرما بیز همراه باشید.

دمنوش های لاغری دکتر بیز :
این دمنوش ها از بزرگترین و اصلی ترین دمنوش های رایج بازار می باشند که حدود چندسال مورد ازمایش و بررسی قرار گرفته اند.

نکته حائز اهمیت این است که این دمنوش ها جزوه دسته دمنوش های دارویی به حساب می ایند .
بدون شک همه افراد به دنبال رسیدن به وزن ایده ال هستند .در شبکه های اجتماعی و مجازی انواع اندام ها وجود دارد که همگی در ظاهر بی نقص می باشند .متاسفانه همه ما خواستار ان اندام ها هستیم و‌دائما حسرت ان را میخوریم و نمیتوانیم از نخوردن انواع فست فود و یا انواع غذاهای دیگر دست بکشیم .
یکی از مرسوم ترین روش های لاغری که بسیار کار امد و مورد توجه قرار گرفته است خوردن دمنوش های مختلف در بازار است .
متاسفانه به دلیل بازار های سیاه و فروشندگان سودجو قیمت های متفاوتی وجود دارد که نمیشود مطمئن بشویم ایا همه انها اصل هستند یا تقلبی !
به دور از قیمت های هنگفت ان احتمالا شما هم مانند افرادی که به دنبال سریع ترین راه کاهش وزن بوده اند روش های مختلفی استفاده کرده اید و بعد از مصرف این دمنوش های متنوع و رنگارنگ که تبلیغات زیادی و مورد تمجید افراد سودجو بوده اند خیلی مطمعن به سراغشان رفته اید و در اخر متوجه شده اید نه تنها وزنتان پایین نیامده است بلکه مشکلات گوارشی بسیاری هم به بدن خود اضافه کرده اید .
قیمت دمنوش های لاغری دکتر بیز بسیار مقطوع می باشد و سلیت ما در طی زمان های متعدد تخفیف های باور نکردنی را عرضه میکند .
شاید برایتان سوال باشد چطور این دمنوش های غیر استاندارد مضر به فروش می رسند ؟
از نظر سازمان دارو و غذا ،کشور ایران به عنوان یکی از برترین مرجع نظارتی و تعیین استادارد و گواهینامه های مختلف شناخته می شود .اما میگوید هیچکدام از دمنوش های لاغری موجود در بازار اصلا به عنوان دمنوش به حساب نمی ایند .اما این موضوع درباره‌ دکتر بیز صدق نمیکند .
در تهیه و تولید دمنوش های لاغری دکتر بیز از متخصصین داروشناسی گیاهی استفاده شده است .
دمنوش لاغری دکتر بیز یکی از موثرترین دمنوش های تولید شده می باشد .
شیوه تاثیر این نوشیدنی از طریق افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن می باشد .
توجه داشته باشید این محصول خاصیت دارویی داشته و صرفا یک نوشیدنی برای کاهش وزن نمی باشد .
خوشبختانه هیچ مشکل گوارشی هم ایجاد نمی کند ضمن انکه بر روی اندام هایی مانند کبد هم تاثیر منفی ندارد .
خواص دمنوش گیاهی دکتر بیز به ترکیبات این نوشیدنی باز می گردد .


ترکیبات دمنوش های لاغری دکتر بیز :
همانطور که بیان کردیم دمنوش های این برند کاملا گیاهی هستند و از مقدار دوزهای گیاهان مختلف در ساخت این دمنوش ها استفاده شده است .
ترکیبات موجود در دمنوش های لاغری دکتر بیز شامل ۸ گیاه می باشد مانند :

چایی ترش
میوه کرن بری
قره قروت
زیره
زالزالک
تخم کرفس
چای سبز
ریشه جعفری

مصرف این دمنوش ها برای ۴۰ روز بوده و در بسته های ۱۲۰ بگ می باشد .

مزایای دمنوش های لاغری دکتر بیز :


خوشبختانه این دمنوش ها خاصیت فراوانی دارند و در درمان انواع بیماری ها موثر واقع شده اند .
-کاهش دادن چربی خون
-کاهش کلسترول بدن
-پیشگیری از نفخ
-پیشگیری از پیری زود رس سلول های پوست
تصور کنید دمنوشی باشد تمام این خواص را در خود داشته باشد ،ایا نباید هرچه زودتر اقدام به خرید ان کرد؟

نحوه مصرف دمنوش های لاغری دکتر بیز :

عده ای شاید تصور کنند که حتما هزینه هنگفتی باید پرداخت کنند و در مقدار مصرف ان باید پرهیز کنند .
نحوه مصرف دمنوش های لاغری دکتر بیز در تاثیر بخشی بیشتر این دمنوش تاثیر گذار است .
باید روزانه ۳ بار از این دمنوش استفاده شود و حهت تاثیر بهتر ان باید یک تی بگ را در ۲۵۰ سی سی اب قرار دهیم .
بهترین زمان مصرف دکتر بیز نیم ساعت قیبل از هر وعده غذایی است .

نکته حائز اهمیت این است که این محصولات بدون شک یکی از بهترین ها می باشد .
قیمت های مختلفی در بازار و یا روی بسته های مختلفی عرضه شده است .متاسفانه در بسیاری از سایت ها این قیمت ها بسیار بالا هستند اما قیمت دمنوش های لاغری در سایت دکتر بیز قیمتی مناسب و با کیفیت بالا این محصولات تولید شده اند .
نگران نباشید،شاید تصور کنید حتما باید بروید داخل بازار و حضوری خرید کنید .

نه اصلا اینطور نیست ،شما میتوانید فقط با خرید از سایت در خانه و به صورت غیر حضوری صاحب این محصول شوید و از ان استفاده کنید .
سایت ما بیشتر اوقات تخفیف های باور نکردنی درج کرده و باعث شادی بسیاری از افراد شده اند .
پس زود برای خرید این محصولات عجله کنید زیرا چاقی فقط زیبا نبودن و داشتن چربی در قسمت های مختلف بدن نیست ،دشمن سلامتی می باشد و موجب کوتاهی عمر می شود .
خانم های خانه دار شاید تصور کنند نمیتوانند از پس هزینه های هنگفت دمنوش های لاغری بر بیایند اما نگرانی در این بابت وجود ندارد .فقط با خرید یکبار این محصولات با قیمت بسیار مناسب به مدت ۴۰ روز میتوانید به اندام دلخواه خود برسید .
امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و فراموش نکنید زیبایی ظاهری هم مانند زیبایی باطن دارای اهمیت شایانی می باشد .
تصور نمیکنیم که پرداخت این مبلغ خیلی زیاد و غیر قابل قبول باشد .
شما میتوانید نظرات کاربران ما و یا سوال های متداول خود را ببینید و بخوانید و بپرسید.

انواع دمنوش های دکتر بیز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.