قهوه گانودرما موکا دکتر بیز اصل را از آریوکالا تهیه کنید /09109483228

۸۰۵ بازديد ۰ نظر
قهوه فوری موکا حاوی عصاره قارچ گانودرما و پودر شکلات
با توجه به تبلیغات گسترده در خصوص انواع قهوه گانودرما مشتریان زیادی با خواص این محصولات آشنایی کامل دارند. در ادامه باید بگویم که به قهوه فوری موکا سرشار از خواص بی نظیر برای بدن است که می‌تواند بسیاری از مشکلات بدن را درمان کند. این موارد تنها یک شعار تبلیغاتی نیستند و نتایج بی‌نظیری که بسیاری از افراد از انواع قهوه گانودرما دریافت کرده‌اند که حاکی از این است که این محصول می تواند در درمان بسیاری از مشکلات بدن موثر باشد.
چنانچه دچار افزایش وزن بی رویه شده اید استفاده از قهوه موکا برای کاهش وزن و لاغری بسیار مفید است. این قهوه برای درمان کبد چرب با کاهش چربی خون و کلسترول خون و همچنین برای درمان بیماری های که ناشی از ضعف سیستم ایمنی بدن به وجود آمدند مفید است.

از مهمترین بیماری ها می توان به زگیل تناسلی و بیماری پسوریازیس اشاره کرد که به سبب عدم تعادل در گلبول های سفید خون به وجود می‌آیند که می‌توانند سبب شوند تا سیستم ایمنی بدن شما دچار تزلزل شود.استفاده از قهوه موکا گانودرما حاوی عصاره قارچ گانودرما و پودر شکلات علاوه بر اینکه یک طعم بی نظیر برای شما به همراه دارد می‌تواند بسیاری از مشکلات فکری و ذهنی را حل کند. گانودرما می تواند به بهبود عملکرد مغز کمک کند و بر خلاف قهوه سوپریم که دارای عصاره جینسینگ است و ممکن است افرادی نسبت به آن حساسیت داشته باشند استفاده از این محصول هیچ گونه ممنوعیت و افرادی که دارای بیماری های قلبی هستند ندارد.

زمان مصرف قهوه گانودرما موکا
استفاده از این محصول در زمان مصرف مناسب می‌تواند اثربخشی آن را چندین برابر کند. بنابراین زمان مصرف قهوه گانودرما موکا در تاثیر پذیری آن بسیار مهم است. برای این منظور نیاز است تا شما روزانه یک ساشه از قهوه موکا گانودرما را به صورت ناشتا مصرف کنید. پس از ۱۰ روز که بدن شما به آن عادت کرد می‌توانید روزانه دو ساشه و یا دو وعده از قهوه موکا استفاده کنید. این امر باعث می‌شود تا بدن شما نهایت تاثیر پذیری از این محصول را ببرید.وعده اول همانطور که گفتیم به صورت ناشتا می‌باشد و نیاز است تا حداقل به مدت ۴۵ دقیقه برای صرف صبحانه صبر کنید.
همچنین می توانید این قهوه به صورت دو وعده یکی ناشتا و وعده دوم حدود ساعت ۳ تا ۴ بعد از ظهر مصرف کنید. اینکه می گوییم ساعت ۳ تا ۴ به این دلیل است که مصرف قهوه در ساعات پایانی روز می‌تواند سبب بی خوابی در فرد شود.

قهوه گانودرما موکا برای چی خوبه
یکی از موارد منع مصرف قهوه فوری سوپریم برای کسانی است که فشار خون بالا دارند.قهوه فوری موکا برای کسانی که قصد دارند تا از خواص بی نظیر گانودرما برای بدن بهره مند شوند بسیار مناسب است.زیرا ممنوعیت مصرف برای افراد دارای فشار خون را ندارد.اینکه قهوه گانودرما موکا برای چی خوبه از این رو مهم است که همه انواع قهوه گانودرما موجود در بازار برای همه افراد مناسب نیستند.ازاین رو باید در خصوص تشخیص اینکه چه محصولی برای ما مناسب است اطلاعات کافی داشته باشیم.قهوه موکا برای دیابتی ها بسیار مفید است.علاوه بر این محصول فوق برای کسانی که قصد لاغری دارند و فشار خون بالایی نیز دارند مناسب است.دارا بودن پودر شکلات در این محصول سبب می شود تا چنانچه دوست ندارید قهوه های فوری را امتحان کنید با ترکیب شکلات در این محصول طعمی نزدیک به هات چاکلت را تجربه کنید.

چنانچه بطور کلی نمی توانید از قهوه استفاده کنید هات چاکلت گانودرما برای شما بسیار مفید تر است.


قهوه موکا گانودرما محبوب ترین هوایی تولید شده توسط برند دکتربیز می باشد که علاوه بر اینکه طعم بی نظیر قهوه و کاکائو را دارد حاوی قارچ گانودرما می باشد که در ادامه با خواص آن آشنا خواهید شد.
گانودرما در واقع یک قارچ می باشد که ترکیبات آن بسیار بی نظیر هستند و می‌توانند برای بدن خواص بسیاری داشته باشد. از مهم‌ترین خواص قارچ گانودرما می‌توان به بهبود ایمنی بدن کاهش چربی کلسترول و قند خون کاهش غلظت خون و بهبود سلامت قلب و عروق تناسب اندام بهبود عملکرد کبد چرب دانست.

همچنین عصاره قارچ گانودرما در انواع شامپو و صابون مورد استفاده قرار می‌گیرد که می‌تواند در سلامت پوست و مو و جلوگیری از ابتلا به انواع سرطان ها بسیار مفید باشد.
تنها برندی که در ایران دارای مجوز تولید محصولات گانودرما میباشد برند دکتر بیز است که دمنوش این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و دارای مجوز های لازم و سیب سلامت از سازمان غذا و دارو می باشند.

قهوه موکا دکتر بیز حاوی ترکیبی قهوه و کاکائو و پودر شیر می باشد که یک ترکیب بی نظیر از کافه لاته و کاکائو است که طعم بی نظیر و خاص و منحصر به فردی برای بدن دارد.

قهوه موکا دکتر بیز سبب افزایش سلامت بدن ، بهبود عملکرد مغز ، افزایش تمرکز و بالا رفتن سطح هوشیاری کاربرد دارد.همچنین این محصول در کاهش فشار خون و بهبود عملکرد خونرسانی مغز و بدن بسیار موثر است.

کلیه دمنوش ها و قهوه های آماده برند دکتر بیز برای کاهش وزن و لاغری و افزایش سلامت بدن بسیار مفید است زیرا آنها همگی دارای عصاره قارچ گانودرما می باشند که دارای خواص زیادی برای بدن است که در این مطلب تنها برخی از آنها را نام بردیم.



گانودرما با نام علمی Ganoderma Lucidum قارچی یک ساله است که در طب سنتی چین به پادشاه معجزه آسای گیاهان معروف است. قارچ گانودرما که قدمتی بیش از ۵۰۰۰ سال دارد به عنوان بهترین قارچ از نظر درمانی در جهان شناخته میشود.یکی از سوالی که ممکن است در ذهن شما پیش آید این است که به چه دلیل این قارچ به عنوان بهترین قارچ درمانی جهان شناخته میشود؟

به دلیل دارا بودن ارزش غذایی بالا و افزایش طول عمر و کلی خواص دیگر.

نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که قارچ گانودرما به صورت طبیعی بسیار کم یاب است به همین دلیل این محصول به صورت صنعتی در کشورهای مختلف تولید میشود. که بزرگترین کشورهای تولید کنند این قارچ معجزه اسا را میتوان کشورهایی همچون : چین ، کره ، ژاپن ، هند ، فیلیپین و حتی ایران نام برد.

از این قارچ محصولات متنوعی تولید میشود مانند انواع دمنوش ها ، چای ،لوازم رایشی ، مکملهای غذایی انواع داروهای گیاهی.

خواص عمده قهوه گانودرما:
ما در این سایت انواع قهوه گانودرما از محصولات دکتر بیز را به مشتریان خود عرضه میکنیم در ادامه به خواص عمده قهوه های گانودرما خواهیم پرداخت:

از بین بردن حس خواب آلودگی و خستگی
بالابردن سطح آدرنالین در خون
بهبود قدرت بدنی و ارژی بدن
کاهش میزان چربی با افزایش میزان سوختو مصرف چربی در بدن
پیشگیری از سرطان های معده و روده


قهوه گانودرما موکا دکتر بیز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.